Retouren & Klachten

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u kiezen voor "artikel retourneren" in uw account.

Heeft u geen account?

Dan kunt deze alsnog eenvoudig aanmaken door u te registeren met hetzelfde e-mailadres te dat gebruikt is voor de bestelling om zo uw gastaccount om te zetten naar een klantaccount. 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Klachten
Wij willen uiteraard dat u tevreden en blij bent met uw bestelling en daarom hechten wij enorm veel waarde aan een hoge kwaliteit en service gerichtheid. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een leerpunt waardoor wij onze dienstverlening en/of assortiment kunnen verbeteren.

Wanneer u dus niet tevreden bent over de bestelmethode, verzending, of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan dan zien we uw klacht graag tegemoet. U kunt uw klacht telefonisch doorgeven via onze klantenservice of door een e-mail te sturen naar: [email protected] of door een brief te sturen naar: IT-Electronics, T.a.v. customerservice, Jan ten Katedreef 2, 5051 GR in Goirle.

Wij brengen u binnen 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht hebben ontvangen, u ontvangt uiterlijk 14 dagen later een antwoord. Gelieve dus altijd een e-mail adres en/of telefoon nummer te vermelden bij uw klacht.